Focus op beleving van de shopper

Focus op beleving en processen automatiseren en vergemakkelijken om tijd te besparen en fouten te voorkomen.

Voor spanjewijn hebben we een custom design gemaakt bovenop de layout van de COWW. Voor de bezoeker hebben we het gebruiksgemak en advies voor op gesteld, door middel van o.a. speciale lijsten van beste beoordeelde wijnen (door Parker en Penin). In de beheeromgeving hebben we diverse maatwerk modules gemaakt om zo veel mogelijk van de terugkerende taken te automatiseren.

PricespiderAltijd concurrerende prijzen

Binnen de beheeromgeving heeft spanjewijn de mogelijkheid om automatisch diverse concurrenten in de gaten te houden. Wanneer de prijzen van de concurrenten aangepast worden kan de site alers geven en/of automatisch meebewegen met het prijsniveau van de concurrenten. Voor alle artikelen kan een prijs-range opgegeven wordt waarbinnen automatisch wordt mee geschaald. Komt de prijs buiten de range dan kan hier handmatig goedkeuring voor worden gegeven.

 

 

bg-block-spanjewijn-1-info

Prijs controleren bij concurenten

Prijs automatische aanpassen

Prijs aanpasen binnen de inkoopmarge

bg-block-spanjewijn-2-thumb

Geheel mobielvriendelijk

Geef je mobiele bezoeker de iedeale bezoekerservaring

bg-block-spanjewijn-3-thumb

Maximale efficientie

Om te zorgen dat het product aanbod altijd up to date is kan spanjewijn dagelijks het assortiment vergelijken met het aanbod van de leveranciers. Wijzigingen vanuit de leverancier worden vergeleken met de informatie op de website, zodat er automatisch advies gegeven kan worden over de producten die op de website niet meer up-to-date zijn. Daarnaast worden vanuit de inkoopprijzen van de leverancier automatisch berekend wat de break-even verkoop prijs is (rekening houdend met o.a. accijns, transport en handling kosten) en worden er alerts gegeven wanneer op bepaalde producten niet de gewenste marge wordt behaald.

Bekijk de website

Neem contact op

Jorden van den Beuken account manager
Giwanni Schaap account manager