Volledige integratie van je klantenportaal met SAP, Exact Globe en Exact Online

Bied klanten een gepersonaliseerd assortiment, automatiseer je verkoopprocessen en geef inzicht in de orderhistorie en orderstatussen.

Door slimme koppelingen te maken en informatie uit je ERP te integreren, kun je processen stroomlijnen en je administratie automatiseren. Dat betekent niet alleen minder werk achter de schermen, maar is ook een extra service aan je klanten.

Bekijk kansen

magento2 en sapbusiness one v1

Wees transparant

Bied klanten op verschillende niveaus en 24/7 online inzicht in (contractuele) documentatie.

Maak de orderstatus inzichtelijk

Klanten zijn graag op de hoogte van de status van hun order. Geef klanten online inzicht in de orderstatus.

Bied promotiematerialen aan

Maak het bestellen van verkoopmaterialen eenvoudiger, of zelfs geautomatiseerd. Bied klanten de mogelijkheid om eenvoudig vorige orders opnieuw te laten bestellen.

Stroomlijn je klantenservice

Richt je processen rond klantenservice efficiënter in. Het is daardoor voor klanten makkelijker om bijvoorbeeld online een aanpassing door te geven. Je klantenservice kan kleine wijzigingen op die manier makkelijker doorvoeren.

Bied informatie aan

Vang de eerste, korte vragen af door een online kennisbank in te richten. Geef klanten de mogelijkheid om te zoeken in documenten en vragen van andere klanten.

Meer kansen ontdekken?

Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij onderzoeken graag samen naar nieuwe kansen voor jouw bedrijf.

Contact opnemen

lief

Geniet van volledige vrijheid in je online presentatie met onze omni-channel oplossing

Elk bedrijf is uniek, en elk klantenportaal dus ook. Bied je klanten de optimale ervaring aan, op elk moment en vanaf elk device. Breid je platform bijvoorbeeld uit met een van de volgende opties:

  • bied de oriënterende bezoeker informatie over je assortiment
  • beantwoord korte vragen met een realtime chatfunctie
  • bied begeleiding aan je klanten tijdens het aankoopproces
  • geef actuele informatie over de status van orders en retourzendingen

Vraag een demo aan

of neem contact met ons op

Samen jouw kansen identificeren?

Giwanni is specialist op het gebied van klantenportalen voor Service & Support. Neem vrijblijvend contact met hem op om samen de mogelijkheden voor jouw organisatie te bepalen.

Neem rechtstreeks contact met Giwanni op via 06 31 04 59 04 / of stuur een e-mail naar giwanni@techtwo.nl.

Contact opnemen

 

Giwanni Schaap account manager